Jeudi

Hello!
Idag är jag glad! Dels för att jag fick VG på matteprovet och för att det äntligen är torsdag, har längtat efter det hela veckan. För nu får jag helg. Eller, rättare sagt alla som går i skolan här får det. Alla lärare har tydligen studiedag eller nåt imorgon, så vi är lediga. Nice!

Hm.. igår bloggade jag inget pga att jag var med Millah och Jonthe. Vi hade väl.. skapligt roligt? Haha, pinsam tystnad x 100? Närå, men det var väl rätt skoj.

Just nu sitter jag iallafall här och lyssnar på musik och funderar över imorgon.. Jag & Minde ska ju på 18års fest och jag har börjat tänka ut vad jag ska ha på mig. Men det löser väl sig. Visar imorn vad det blir.

Hayley får pryda detta ointressanta inlägg

Men nu ska jag nog fortsätta dunka musik och njuta av helgen! Har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback