Ointressant måndag

Hej hopp, gummi sn..... Okej, jag skoja bara. Men hej!
Idag är det måndag igen.. Suck! Och jag har städat i mitt och Linnéas rum, otroligt nog. Men jäklar vad mycket damm alltså! Usch, jag skulle dra fram grejer under sängen (så jag stod på alla fyra) och blev alldeles grå på byxorna! Inte okej.

Hela den här dagen har inte varit okej.. Bortsett från att vi fick sluta typ en halvtimme tidigare. Men annars har vi till exempel haft NO-prov. Jag har ju som sagt städat (och det var inte frivilligt, men annars kanske jag inte får en ny mobil). Mitt hår har varit statiskt hela dagen och mina kläder var fail. Inte en helt perfekt dag nej.

Nej, nu ska jag sluta babbla om mitt ointressanta liv och hjälpa Lovisa med engelskaläxan.


Kommentarer
♥ Skriven av: Linnéa

Älskar din blogg.

Den äger ! Ha det :-)

2010-10-11 @ 18:16:42
URL: http://jagkallasnea.blogg.se/
♥ Skriven av: Julia ( Linnéas kompis) :D

Haha, var in i erat rum i fredags. Haha kunde knappt gå där :D Vi hade också NO- prov idag. :S :)<3

2010-10-11 @ 19:44:12
♥ Skriven av: Anonym

Fina ögon o du sminkar snyggt! Vad för mobil skulle du vilja ha? roligt att läsa din blogg!

2010-10-15 @ 14:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback