Sjuk?

God morgon allihopa!
Det här är lika hemskt varje gång - att vakna och knappt kunna andas! Måste verkligen överanstränga mig för att kunna få ett helt andetag. Det är inte roligt. Men jag vet vad det beror på. Jag var ju hos Minde igår och hon har två katten och en hund. Vilket jag är allergisk mot och inte hade nån medicin. Så då hann jag bli allergisk och få astma osv.. Men jag är också väldigt förkyld känner jag nu. Men igår var det ju askallt ute och snöade och blåste och ingen av oss hade nå mycket kläder på oss, så det är väl både och.

Så nu ska jag gå och snyta mig och dricka te tror jag. Får se vart den här dagen slutar. Hade vi haft ett badkar hade det varit uppenbart, men nu har vi ju inte det så det lär väl sluta i soffan?

Kommentarer
♥ Skriven av: luffi

Hey!



Hur står det till idag? Kram Luffi

2010-10-16 @ 11:01:49
URL: http://www.luffi.se
♥ Skriven av: Elmii

Jag e oxå förkyyld :(

2010-10-16 @ 11:52:16
♥ Skriven av: Anna

nu får du berätta hur du gör texten om dig i kanten? :)

2010-10-16 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback