Take me back to...

...TURKIET! Idag är det exakt ett år sen vi var på väg hem därifrån..

Goda drinkar

Me

Matilda och Isabel

Noel äter pasta bolognese

Skitgoda alkoholfria drinkar med grädde

Delfinshow

Troya vattenland

Olivia åker rutschkana

Noel är redo för att bada, haha

Isac & Noel

Evelina pirat!

Matilda vid en minishop

Magdans på gång

Pappa och Daniel

Ni förstår inte hur mycket jag saknar allt det här! Såå himla underbart var det! Förutom att vi gärna hade kunnat få mer ledigt från filmandet....

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Hur ser du skillnad på dina tvillingbröder? Kan det inte vara rätt svårt ibland? När de föddes, visste du direkt då vem som var vem, lr fick du lära dej det?

2010-10-17 @ 15:47:37
♥ Skriven av: towe

jag kom hem från turkiet kvart i tolv i natt!

2010-10-17 @ 17:20:09
♥ Skriven av: pittolof

HAHAHAH AMANDAAAA JAG DÖR!

FYFAN VA FULA DELFINER!

HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAA TRANIS JAG SAKNAR DIG!

2010-10-17 @ 17:47:23
♥ Skriven av: Hannes Lindgren

Ni får följa med oss till Grekland i sommar om ni betalar själva =D



Haha, skojjar bara. ;)



Längtar skälv tillbaks till turkiet också sen jag var där i augusti.

2010-11-04 @ 00:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback