Host

Hej!
Dags för ett riktigt inlägg nu kanske? Hela helgen har spenderats med Minde. Och naturligtvis så ska jag gå och bli förkyld lagom till lovet. Jag blir aldrig sjuk när det är skola, bara när det är helg eller lov.. Så nu sitter jag och hostar så att jag nästan spyr och snyter mig stup i kvart - awesome!


Haha, lägger upp bevis på mina tecknarskills som jag gjorde i fredags

Nu ska jag gå ner och leta på någon hostmedicin, sen tänker jag nog tillbringa resten av kvällen i soffan. Ha en fortsatt bra Halloween!


Kommentarer
♥ Skriven av: Amanda♥

Wow vad fint du tecknar! :)

2010-10-31 @ 22:47:47
URL: http://bymandizz.blogg.se/
♥ Skriven av: anonym

försök träffa jesper lite mer..tror du kommer ångra dig när du blir äldre annars..och han försöker verkligen..

2010-11-01 @ 00:21:14
♥ Skriven av: jenjen

awesome hans!

2010-11-02 @ 10:14:09
URL: http://jenifferjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback