Winter Wonderland

Hejhej!
När jag kom hem från skolan idag hade jag tänkt göra ett tappert försök och göra lite NO som jag inte hunnit med på lektionerna.. Kan ni gissa hur det gick? Det slutade med att jag nästan somnade i soffan med huvudet på böckerna! Inte okej. Så jag gav upp. Vi har förövrigt två prov den här veckan och ett är imorgon vilket jag kommer faila då det är orienteringsprov. Hur bra är jag på orientering eller idrott egentligen? Jag lyckas alltid gå fel på orientering, alltid. Sen har vi NO-prov på torsdag, men då får vi använda böckerna, så det är nog inte så farligt isåfall.


Såhär såg det ut den 6 oktober förra året. Jag vill ha snöööööö!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

tjah Amanda! Jag måste säga att du är grymt cool och fiin! :D

Jag älskar din blogg! ;)

Jag måste bara få fråga 2 saker....

1. hur fixar du ditt hår? (det e jättefint!)

2. vart brukar du köpa dina kläder?



Du är grym!!! <3 Puss ;)

2010-10-25 @ 17:12:21
♥ Skriven av: annamaria

varför vill du ha snö :S???

det är ju typ lite tidigt med snö nu....

hatar snö. men jag bor ju inte högt upp i landet, men ändå. sjukt

2010-10-25 @ 20:15:24
♥ Skriven av: Anonym

Hur många grannar hade ni i rot?

Några i din lr dina syskons ålder?

2010-10-25 @ 20:22:24
♥ Skriven av: Evve

Åh jag längtar osså till snön... :( men förstår inte det här med lägenheten som du pratar om? Är det inte det hus ni bodde i när ni var med i fam. Annorlunda? Det kanske bara är jag som är seg o inte fattar XD

2010-10-25 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback