Careface typ

Hej alla barn nu blir det barnprogram... eller också blev det inte det, haha!

Nej men okej, idag var den sista normala skoldagen den här veckan. Imorgon ska vi nämligen hålla till vid sporthallen och runt Naturbruksgymnasiet, för att Ica har ordnat en hälsodag för högstadiet eftersom det är hälsoveckan. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Vi ska typ göra massa aktiviteter, vilket inte är min grej. Men jag ska iallafall klättra klättervägg och vara med på aerobic saken tror jag.

Sen i slutet kommer det vara basket turnering, dragkamp och fotbollsmatch... Jag hatar fotboll för det första och sen suger jag på basket. Dragkamp är jag bra på, men inte det andra.


Ett egopic taget 090912 (Omg! ett år sen snart ju..)

Men nu ska jag gå och äta, vi hörs förmodligen senare ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Vendela

Jättefin på bilden juu ;)

2010-09-09 @ 16:53:48
URL: http://delajohansson.blogg.se/
♥ Skriven av: ???

SNÄLLA AMANDA PUFFA NER HÅRET!!!!!DET ÄR INTE FINT

2010-09-11 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback