Chill dag

Godmorgon allihopa!

Idag börjar jag inte skolan förrän 9. Lite segt bara att jag har varit klar en stund nu och har fortfarande massa tid över.. Jag sov till och med 45-50 minuter längre än jag brukar, och ändå hade jag kunnat (om jag hade varit lite snabbare) hinna i tid om vi hade börjat 8! Men vi ska iallafall bara kolla på film i skolan och fika.. Gaaanska chill, huh? Men det beror på att våran klassföreståndare är gravid så vi ville ha en egen dag med henne bara innan hon slutar jobba, så då blir det två filmer - The Proposal och The Notebook. The Proposal är ju så jäkla rolig så jag kommer ju sitta och garva till den.. Hehe... Typ när hon dansar i skogen!

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla facebook och lite sånt tills jag ska gå, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback