Mercredi, 22 Septembre

Hejsan allaaaa!

Kom hem från skolan för ett tag sen, sitter här och äter banan och dricker o'boy, har jätteont i ena höften och vet inte vad jag ska skriva om. Dåligt bloggande igår för att jag var typ död. Orkade ingenting. Sen var jag även på cirkelträning med Emma, och när jag kom hem var det Idol och duschen som gällde. Sen somnade jag typ lite efter tio bara, var helt slut!

Har varit lite smått segt i skolan idag faktiskt.. Men imorgon är det friidrottstävlingar som jag ska vara med i. Men bara två grenar. Kulstötning och längdhopp, hur nu längdhopp ska gå till med min onda höft.. Hehe.

Nej, det här blev ett ointressant inlägg kände jag, ska nog sluta babbla och gå och göra nåt vettigare, hörs nog senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback