Ocean Blue




Åh, vad irriterad jag blev nu! Jag hade precis skrivit ett inlägg och allt och sen när jag ska spara och publicera det så laggar internet och allt försvinner.. Såå nu är det bara att göra om.

Jag kom hem från skolan för ett tag sen. Och när vi hade haft sista lektionen så fick vi reda på att vi ska få en ny tjej i klassen redan imorgon! Wtf, det hade dom väl kunnat sagt liiiite tidigare kanske? Haha, men aja, det blir säkert bra. Men jag förstår inte varför 8a och inte 8b får en ny för.. Vi är liksom redan två mer än dom, så nu kommer vi bli tre mer..? Och sen hade jag faktiskt hoppats på en kille, men det är väl som det är ^^

Annars då, jag måste klippa mitt hår! Kluvet i topparna och assssslitet, igen! Och sen har det fått nåt fel och blivit jätte elektriskt, det gillas inte! Så jag får väl be Sara klippa mig igen då. Det är inte ens längesen ju sen jag gjorde det innan. Men jag nöter ju sönder det med den där jävla plattången varje dag typ.. Utan värmeskydd och allt. Bra Amanda, bra. Men nu vill jag klippa mer frisyr än bara uppklippt och snebena. (Har inte lugg längre förövrigt). Men jag vet bara inte vad för frisyr isåfall.. Förslag?

Ojdå, nu vart det här inlägget längre än det jag skrev innan.. Men vi hörs senare, ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: beezus

hej jag skulle villja ha ögonskuggorna du använder

jag tror att dom kmr från vivaladiva men kmr nt ihåg isf finns dom kvar att köpa?:)

älskar värklig din blogg

2010-09-02 @ 16:38:07
♥ Skriven av: J.H<3<333

Jätte fint!!<3

2010-09-20 @ 17:27:59
♥ Skriven av: Anonym

Vad SNYGGT !! Jag har inte sett några finare bilder på sminkade ögon! Seriöst asså, det är verkligen sminkat jätte vackert! :D

2011-04-02 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback