Sååå Älvdalen


Jaha, igår slutade kvällen med att jag, mamma & Fiffi for till Bunkris på Älgrock, som ligger typ mitt i skogen! Men kul var det. Massa folk som stod och dansade inne i ett brandtorn så hela golvet skakade. Det är bara sååå Älvdalen alltså. Först spelade Billy Opel där och sen gick det över till disco. Vi kom inte därifrån förrän vid två typ.

Förresten så kan jag berätta en läskig sak som hände när vi skulle hämta Fiffi i Väsa. Det kom nämligen fyra skenande hästar mitt i vägen som vi höll på att köra in i. Fatta vad rädda vi blev! För först såg vi dom inte ens, bara en människa som viftade som en galning med armarna.. Men det gick bra ändå.

Kommentarer
♥ Skriven av: FIFFI

yeyeee :D kul var det! Älskar Älvdalen lite <3 hehee

2010-09-19 @ 16:05:13
URL: http://madebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback