Tack för en GRYM kväll!

Heeeej!

Nu är jag hemma från Coz (har varit hemma i typ en timme) och jag kan bara säga att det var grymt alltså! I början kanske det var lite segt, men sen blev det nice. Haha sen kändes det lite fel när jag, Hanna & Minde kom i heeeeeeelt fel kläder till skillnad från alla fjortisar som hade jättekorta shorts och magtröjor... Eeehehe..

Jaja, annars var det kul. Vi drack 4 drickor på hela kvällen och sen for vi på Donken innan vi åkte hem till dalen. Gissa om jag var kissnödig när jag kom hem eller, haha! Alla hade damp i bilen både på vägen ner och hem ända tills vi kom till Mora, då somnade alla.

Jag har inga bilder tyvärr, men när dom kommer upp på Club Novas hemsida så kan jag visa er nån. Vi blev nämligen med på några bilder.

Tack alla för en awesome kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback