Lalalala

Hellooooo!

Dagen har spenderats med Millah och Samantha (ett tag). Jag har bland annat tagit hål i örat på Millah.. Läskigt är det! Haha, hennes öra blev biff, astjockt. Men sen gick det över. Hon for typ hem nyss också btw.

Annars råååå? Jag känner mig glaaaad! Fast varför vet jag inte, jag glömde ju typ matten i skolan som jag hade behövt här och tränat lite på tills imorn då vi råkar ha en diagnos som jag knappt kan hälften till.. Men äh, det går säkert bra ändå, hehe..

Bjuder på två bilder på Lotta från igår!


Kärlek på hennes byxor alltså :o


Kommentarer
♥ Skriven av: svarto

hahahaha, failat där tror jag xD

jag gillar också mina byxor <3

2010-09-30 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback