Helikoptrar och bävrar

Tjohooo!
Åh, vad glad jag blir när jag ser att rösterna bara blir fler och fler! ♥

Jag bloggade ju aldrig igår.. tror jag. Men ja, dagen gick ungefär åt till att ligga och steka på balkongen, spela Gin Rummy (det är så jäkla roligt, haha) och gå ner till älven för att kolla efter någon bäver. Haha alltså det där med bävern var inte min idé. För i söndags kväll hade Matilda, Lovisa och Elin varit dit och sett tre bävrar samtidigt, och det är typ Evelinas dröm att se en. Jag vet inte varför men hennes livsdrömmar är typ att åka en röd helikopter och se en livs levande bäver. Random eller? Så ja, vi fick ner dit, men vi såg ingen. Och precis innan vi fick lov att gå så kom hon upp i mitt rum och såg helt galen ut och sa "men du kommer ju aldrig!?!?!?! :@@@".. Närå, men hon hade tjatat jättelänge, och såklart har hon inte glömt det där, så vi måste säkert ut ikväll igen.

Haha minns första gången Evelina sa det där om bävrarna, kolla här.


Gammal bild från när hon hade fått en röd helikopter i julklapp (tror jag).

Kommentarer
♥ Skriven av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

Okej :)

2011-04-27 @ 06:47:35
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback