Snart sommar?

Hello!
Solen skiner, yaaay! Jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Yaaaaay! Närå, men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Så detta kommer bli ett lamt inlägg. Om jag inte kommer på nåt.

Jag kan iallafall svara på en fråga: Hur mycket det skiljer i ålder mellan Theo och twinsen. Svaret är ett år cirkus. Grejen är den att Theo är/ser lite kortare ut än Isac och Noel. Men tvillingarna är långa och smala, och Theo är motsatsen typ. När man ser dom tre samtidigt ute med massa kläder så kan det vara svårt att skilja på dom ibland för att dom är lika långa.

Jag insåg en sak idag. Det blev nyss april. Och när vi kommer tillbaks till skolan efter påsklovet kommer det vara maj. Hur stört? Vi har ju den här praoveckan, sen en hel vecka till, och sen går vi bara fyra dagar och slutar ett på torsdagen. SEN ÄR DET FUCKING LOV!!!!!! Kommer bli skönt.


Kommentarer
♥ Skriven av: vajen

vi får inget påsklov alls...

2011-04-06 @ 18:05:29
♥ Skriven av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt header <3

2011-04-07 @ 11:41:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
♥ Skriven av: dgs

är dom enäggs eller tvåäggs? :)

2011-04-07 @ 16:49:54
♥ Skriven av: Maja

tjennaa :) ville bara tippsa om en app till din mobil...(har för mig att du har speria x10) de e typ en bakrunds app : HD wallpapers heter den så finns det en kategori med music.. om man klickar de så finns det massa fräsiga bilder på GaGa ! hihi

2011-04-07 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback