So tell me when you hear my heart stop

Hejhej!
Shit, när vi kom tillbaks till skolan efter praoveckan så kändes det som om vi hade haft lov. Och nu är det såhär igen att vi har 29742 läxor innan lovet. Hatar när dom gör så. Jag har svenskaläxa att skriva en sammanfattning och en reflektionstext, en bokrecension jag inte har börjat på, franskaläxa att lära sig possesiva pronomen (man hör ju redan på orden är det är svårt), måste jobba ikapp matte och skriva en engelskapresentation. Ja, det var väl allt. Nej, juste. Måste skriva praodagbok också. Alltså aaaah! Panik. Men jag ska börja med det mesta imorgon. Jag måste. Jag orkade inte idag, inte på en måndag.

Gör era lärare också så att dom ger er alla läxor och prov direkt innan ett lov?


Förresten, det var asvarmt ute idag. Nu är det fan vår! Studsmattan åker fram i helgen också!

Kommentarer
♥ Skriven av: Ellen

Hej!

Nej, för oss är det tvärtom. Vi får INGA läxor innan lov. Då är vi läxfria. :) Så nice!! <3

2011-04-11 @ 16:46:06
♥ Skriven av: Filippa

Hej!



Ja,vi får med läxor och prov veckan innan lovet..inte så kul. ;/



Men,men vad ska man göra? :P

2011-04-11 @ 18:02:41
♥ Skriven av: Sanna

Har samma problem här. Ligger efter med massor ifrån att jag och Alva (min dotter) har varit sjuk och dessutom ger lärarna tusen läxor och en jävla massa prov precis innan loven börjar. Så bara den här veckan har vi 3 prov.



Kram Sanna

2011-04-11 @ 19:16:52
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback