Strawberries

Hejhej!
Idag har jag inte gjort nånting nästan. Bara legat och kollat på Pokémon hela dagen. Fast det är kul det med. :)

Igår blev det inte så mycket uppdatering heller, jag tänkte att jag skulle lägga upp ett par bilder i ett inlägg men det blev aldrig av för att jag inte orkade hämta urladdningssladden. Det är inget speciellt egentligen, men här kommer dom.



Jag och Linnéa for nämligen på Ica och köpte jordgubbar och glass. En låda jordgubbar kostade nämligen bara 10kr. Så jag gjorde milkshake av en låda och en åt jag med socker. Åh vad underbart det var! Jag längtar till sommaren då det blir säsong och man kan köpa massor av jordgubbar!

Någon annan som har ätit jordgubbar i år än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback