Good Morning

Godmorgon!
Kolla, jag är vaken och klockan är fortfarande inom det vänstra klockvarvet! Wow! Har inte hänt på längre..

Nu sitter jag iallafall här och är skitful. Fula kläder, fult hår, knappt nå smink alls och ska snart till Mora. Pinsamt. Tror jag kör på solbrillor fast det inte ens är soligt ute. Bara för att dölja mitt face lite. Mina brillor är stooora. Lite stora iallafall.

Åh by the way, jag ska köpa foundation och puder (känner mig som en fjortis när jag skriver att jag ska köpa smink.. haha), så då kommer jag kunna göra en normal sminkvideo! Yay! Bli glada eller dö. Närå, skoja bara.

Nej, nu ska jag dra. Ni får ingen bild tyvärr för att jag bloggar från mammas dator. Har inga bilder där.

Kommentarer
♥ Skriven av: Ida-Stina

Ååh, jag längtar tills du ska göra din sminkvideo!! : ) Du är så duktig på att göra videos. <3



Kramizar.. <33

2011-08-10 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback