If we were a movie

Godmorgon, typ.
Just nu är jag astrött och ashungrig. Minde for hem en sväng, fast sen ska vi va igen och gå på bio. Vi ska se Jag saknar dig. De som redan har sett den (som jag vet) satt och grät flera gånger under hela filmen.. Då lär ju jag också göra det. Förut kunde jag inte gråta till filmer alls, men nu på senare tid har det blivit så mer och mer.

Igår for jag och Minde ut på byn iallafall. Vi träffade Linnéa, Kevin och Malin och klättrade upp på Domus taket, höhö. Sen for Malin hem och William och Marc kom ut en sväng. Runt halv ett gick vi hem igen och somnade typ direkt.

Oooooooch nu ska jag gå och äta. Hare!

Kommentarer
♥ Skriven av: Siri

Jag ska med se den ikv! (:

2011-08-28 @ 15:52:56
URL: http://mynameissiri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback