Minde våldtar/gästbloggar hos Amanda

Hej på er små saker, ja Minde här,jag våldtar Amandas  blogg lite medans hon sminkar sig,

 jo iaf nu är det så här att på måndag ska jag och Amanda ta nya bilder massor oavsett väder faktiskt, jag ska börja blogga igen så bilderna blir till min header och om amanda orkar göra om sin hon är ju lite lat vet ni ;) Iaf just nu håller vi på att fixa oss lite M&M (motor och musik) börjar lite smått i dag så byn vare ;) för er som sett våra videoinlgg så är det epa traktor cruisning i dag typ exakt nu ;)

ja just det älskar att ni diggar vår dialekt! hhahahah den är underbar <3 men man tröttnar för att den har sånt gnälligt läte (hahaha wtf läte '??!)

hahah shit vilken knolligt inlägg men det får ni leva med!


jo juste sen var det någon som ville se mina tatoooooos, jag gjorde dom nyss måndan 1 augusti så dom håller på att skorva och gosa sig, men jag kan visa dom i ett videoinlägg här i morgon innan vi ska ut  :) jag har bara skrivir lillebror på benet och skrivit Robin + en g-klav på skulderbladet .... för er som undrar så är robin min morbror som tog livet av sig för ett par år sen... ja mer om tattoooosen senare ;)

Ja ni knasbollar nu ska amanda sminka mig så hörs sen små älgar!



Kommentarer
♥ Skriven av: Lisa

Vad heter din blogg minde :)

2011-08-12 @ 10:56:18
♥ Skriven av: Minde

Jag ska skapa den på måndag, :)

2011-08-12 @ 14:54:23
♥ Skriven av: Wysteriia

Svar: Haha ja jag fick sådan beslutsångest så jag tar nog och färger håret efter helgen istället! haha :) Alla sa dessutom så olika så jag vet inte om det hjälpte att fråga läsarna ;) haha! Tror det blir rött igen innan jag återgår till brunt :)

2011-08-12 @ 17:43:13
URL: http://Wysteriiasblogg.se
♥ Skriven av: Sara

hur gammal är du? :)

2011-08-13 @ 15:47:56
♥ Skriven av: Emelie

har minde någon blogg? :)

2011-08-15 @ 15:29:57
URL: http://emeliedans.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

säääämst uppdatering Amanda! :(

2011-08-15 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback