Säger allt jag kommer på utan att byta ämne


Hehe, alltså.. Tror ni jag känner mig lite skyldig till att blogga när jag just haft besöksrekord eller, OCH INTE ENS MÄRKT DET?! Men på riktigt, de två senaste dagarna har varit asjobbiga! Först varit i skolan hela dagen, sen har jag varit och träffat kompisar tills sent på kvällen så jag bara har gått och lagt mig när jag kommit hem sen för att jag inte har orkat göra nå mer. Jag somnade förresten på SOn igår. Haha lyckat att somna andra skoldagen! Jag gillar verkligen inte att vara tillbaka till skolan, det är såå otroligt lamt. Orkar verkligen inte. Juste, jag var med på idrotten igår, och jag ville seriöst dö. Det var aaaasjobbigt! Tänk er att inte ha rört på sig på flera flera månader och sen bah börjar man med att springa... Gick ju inte sådär jättebra om jag ska vara ärlig.

Om ni har märkt det så stämmer rubriken in på inlägget. Jag kände att det var så mycket som jag ville säga så jag bara babblar utan att byta rad eller ämne eller nånting. Bara helt spontana saker. Typ som att jag ska gå och göra chailatte nu. Såååå gott! Hörs sen, JAG LOVAR ATT DET INTE SKA GÅ TVÅ DAGAR IGEN!

Herregud vilket fult inlägg, hahaha...

Kommentarer
♥ Skriven av: Hannes Lindgren

Grattis till besöksrekordet!



Har en liten fråga eller förslag, se det som vilket du vill ;-)



Vore kul om du och dina syskon och din pappa gjorde en sådan där familjen annorlundaprofil som din mamma gjorde... Ex Familjen annorlunda (Förnamn) (Efternamn) där ni typ blir vän med alla? ;-)

2011-08-24 @ 19:01:26
♥ Skriven av: Matilda

Det har gått två dagar nu ;-)

2011-08-27 @ 16:51:37
URL: http://horzes.bloggo.nu
♥ Skriven av: skepparN

Vilken årskurs har du börjat i? Liksom, 8:an, 9:an, 1:an, 2:an you get my point ;)

2011-08-27 @ 17:29:57
URL: http://skepparn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback