Svar på kommentar

Jag är typ 168 cm tror jag. Har inte mätt mig på ett tag, men senast jag mätte mig var jag ungefär så lång. Men jag tror inte att jag kommer bli mycket längre, tror att jag har slutat växa på längden faktiskt.

______________________________________________________________________

Förresten, en sak som jag har tänkt på men har glömt att ta upp, är att ifall ni kommenterar saker som ni gärna vill få svar på, men som kanske inte är en fråga som passar att göra ett eget inlägg om, så vill jag gärna att ni lämnar antingen bloggadress eller mailadress. Då kan jag liksom svara på eran blogg eller skicka ett mail med svar. Den här kommentaren är ett bra exempel, jag kan inte gå in på någons blogg eller svara genom ett mail. Dock är inga frågor dumma eller konstiga, så ni kan fråga i stort sett vad som helst, bara ni lämnar blogg eller nåt.


Kommentarer
♥ Skriven av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 16:13:17
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
♥ Skriven av: ankan

du verkar ha så fin hy, vad andvänder du för ansiktskrämer och sånt? :)

2011-08-03 @ 18:16:32
♥ Skriven av: Amanda

Vad är det roligaste du gjort under detta sommarlovet? :)

2011-08-04 @ 00:12:30
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/
♥ Skriven av: gabriella

har dina jeffrey campbell skor kommit än? :D

2011-08-04 @ 01:12:33
♥ Skriven av: Hannes Lindgren

Hej, det var jag Hannes från Karlstadsmässan i mars =)



Kom på att jag har en fråga till dig... Hur är klimatet i Älvdalen på vintrarna? Är det mycket snö osv? Om du inte vill göra inlägg på bloggen så är min mail [email protected] =)

2011-08-05 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback