Scary Movies

Halloj mitt i natten! Eller på morgonen...

Nu har jag precis kollat på en film och funderar lite smått på ifall jag ska sova eller se en till.. Det bästa vore väl att sova, men jag är inte tillräckligt trött för det än.

Igår hade jag skräckfilmsmaraton med Linnéa, Seren och Nelly. Vi såg Shutter, Farmhouse och Mum & dad. Fast jag och Linnéa avslutade med Ramona and Beezus, thihi.




I måndags och tisdags var jag i Borlänge på Kupolen för att shoppa på mellandagsrean. Ska väl försöka lägga upp biler på både julklapparna och shoppingen, har bara inte orkat än. Det är typ på lov och helger som jag inser på riktigt att jag är latast på jorden, höhöhö.

Just ja, tidigare ikväll (ja det låter så fel för att klockan är sex, men iallafall) så var jag på bio i Mora med Minde, mamma och Rakel. Vi såg The girl with the dragon tattoo. Den var väldigt bra, faktiskt. Fast det störde mig väldigt mycket att dom sa vissa svenska ord mitt i allting. Sen undrar jag varför dom spelade in filmen i Sverige, varför inte bara göra en amerikansk version helt och hållet istället för att blanda allting?


Kommentarer
♥ Skriven av: Angelica

Lite av filmen är inspelad typ där jag bor, eller aa, jag är på stället varje dag ^^

2011-12-30 @ 15:09:44
URL: http://aangeliiiicaa.blogg.se/
♥ Skriven av: Alexandra

Kan inte du lägga upp bilder från 2011? (några)

2012-01-01 @ 14:08:57
♥ Skriven av: Hanna Sörensen

Haha hanna tipsar?

btw kolla även på the orphan, the collector och penanc. ;-) <3

2012-01-03 @ 00:14:16
URL: http://www.hannasorensen.devote.se
♥ Skriven av: Madde

Har precis gjort en ny design och skulle jätte gärna vilja veta vad du tycker om den :D

2012-01-03 @ 16:58:58
URL: http://mezos.blogg.se/
♥ Skriven av: ida

Hej Amanda! Kan inte du lägga upp en video på hur du sminkar dig, som du hade sminkat dig på bilden i headern tex. Det blir grymt snyggt när du sminkar dig! Det skulle åxå vara kul om du visade vilket smink du använder.

KRAM! :)

2012-01-03 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback