Kickar igång bloggen med en onsdagslista

Vad är den äckligaste mat du vet?
Chili con carne, inteeee gott. Liksom, vita bönor och köttfärsås, fast ändå inte. Uuuan.

Vad ångrar du i livet?
Att jag förändrades rätt mycket ett tag, vilket orsakade vissa dåliga saker. Sen att jag inte har brytt mig så mycket om skolan som jag borde ha gjort. Betygen sätts på fredag och jag känner att jag inte kommer vara nöjd när jag får se dom..

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Har inte många dyra plagg, men mina Jeffrey Campbell skor gick på åttahundrafyrtio spänn, så dom är väl dyrast isåfall.



Har du någon oanad talang?

Jag kan sätta båda fötterna bakom huvudet samtidigt och jag kan gå ner i brygga bara genom att böja mig bakåt, och sen ställa mig rakt upp igen.

Vad gjorde du i helgen?

Helgen var faktiskt väldigt oplanerad. Fast det är nästan de spontana stunderna som är roligast. I fredags var jag med kompisar och hamnade på en fest med folk som jag saknat så otroligt mycket! På lördagen hamnade vi också på en oväntad fest.



Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

Fixa pengar, lämna in SO arbetet som redan är försenat, klara franskaprovet, hitta kläder tills i helgen och lägga mig tidigare på kvällarna.

Vad har du på dig just nu?

Gråa mjukisbyxor med matchande munkjacka. I stort sett.

Senaste låt du lyssnade på?

White Trash Millionaire med Black Stone Cherry

Bästa skönhetsknep?

Var dig själv och skratta mycket.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Hm.. chinos eller röda byxor, stora t-shirts och munkjackor.

Vem saknar du?

Mina kompisar och W....



Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Att mitt liv blir precis som jag vill

Bästa filmen nånsin?

Ramona & Beezus eller Hannah Montana the movie

Bästa boken nånsin?

Cirkeln

Vad önskar du att du var bättre på?

Franska, att våga göra saker och kärlek.

Vad är din största rädsla?

Att bli ensam, sviken, gymnasiet osv

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Att jag beter mig som en fjortis och att jag inte bryr mig om mina vänner

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Elora, om jag får en flicka. Om jag ens får barn.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?

Oj, ingen aning. Fast den ska vara gul, röd eller rosa iallafall



Vad har du ätit idag?
Två mackor, två kycklingklubbor, kebabgryta med ris, chokladkalender, varm choklad, julmust och massa mjölk.

De tre finaste sms du fått i år?

"Men vi finns ju här om det är nåt"

"GRATTIS!!!!! :D HÄRLIGT!!!!! :D Vad blev det? Nu är jag stolt igen! Duktiga du! :D <3"

"Förstår dig gumman.. Kommer alltid att finnas här för dig om du vill prata! <3"


Kommentarer
♥ Skriven av: Hanna

Hej Amanda!! Såg att gymnasiet skrämmer dig. Jag vet ju inte varför du tycker så, men om det hjälper så kan jag berätta om hur det var för mig. (Jag började 1:an i höstas.) Hela sommaren var jag livrädd, jag kände att jag inte hade kontroll på någonting. Jag var rädd att jag skulle mista mina vänner, då vi skulle gå i olika klassen. Jag var livrädd för att jag hade valt fel linje, vad skulle mina nya klasskomisar tycka om mig? Jag ville inte ändra på något i mitt liv överhuvudtaget. På bussen in första dagen grät jag för att jag var så rädd. Men, saken är den att det är inte så farligt som det verkar. Det är jättelätt att byta linje om det skulle vara så. Är dina vänner äkta så kommer ni att vara lika bra kompisar då som nu. Jag lovar. Och klasskompisarna, dom är ju precis som en själv, människor som prövar på något nytt. Vi har samma förutsättningar.

Detta blev väldigt långt men med detta vill jag säga att det behöver inte vara så hemskt, det blir vad man gör det till. Kram från Hanna.

2011-12-08 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback