Happy Valentines Day


Tjoho! Vet inte riktigt vad jag ville när jag tog bilden men, jag bjuder!

Idag var skolan riktigt lam! Imorse när jag skulle gå upp fick jag tanken igen om jag skulle skolka eller inte, gud vad segt det gick att gå upp.. Men det gick till slut.

Nu snart ska jag och Linnéa till Sara och klippa oss. Det blir väl bara topparna och sen vill jag ha som ett V där bak. Alltså så det inte är helt rakt. Det blir en så skarp kant när jag använder löshåret annars. Sen kommer väl min kväll att gå till plugg, plugg och sen lite plugg på det. Vi har nämligen teknikprov imorgon vilket jag inte kan ett dugg till. Plus att jag och Millah ska ha en engelskaredovisning imorgon, som jag knappt vet vad jag ska säga på.. Bra där.

Kommentarer
♥ Skriven av: Olivia

Har du/ni inte lov? ;o

2011-02-14 @ 16:45:32
♥ Skriven av: rebecka

själv har man sportlov :D

När har ni de? :)

2011-02-14 @ 16:54:16
URL: http://bexstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback