My Day

Dag 06 - Min dag

Ja, vart ska man börja. Klockan ringde 05:50 (ställer alltid 10 minuter tidigare så jag hinner dra mig ett tag) och det var asjobbigt. Så jag gick inte upp då. En tanke var till exempel "ska jag skita i att gå upp idag och skolka..?". Sen snoozade jag tills klockan blev 06:20. Då hade jag somnat om emellan. Jag gick iallafall upp och började fixa mig som vanligt, astråkigt. Sen valde kläder och åt frukost. Fick skjuts av pappa till skolan vilket uppskattades eftersom det snöade. Sen hade vi klf och skulle skriva ett brev till oss själva (?) som vi ska läsa igen i slutet av terminen typ. Sen hade vi SO, NO, engelska, mat, håltimme som vi spenderade vid SYO-datorerna, matte och bild. Lam dag. Sen gick jag med Millah (och Seren en bit) hem i snöovädret. Då var Matilda hemma och en stund senare kom Linnéa. Resten var hos kompisar och på jobbet. Då börjar Linnéa baka kakor och jag gör nudlar och thaisoppa. Sen fick vi lov att städa bort allt och så diskade vi (tjänar pluspoäng, höhö) och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Just ja, jag har också tränat lite på min svenskaredovisning jag har imorgon om Lady Gaga. Börjar nästan bli lite nervös..

Hur har eran dag varit?


Kommentarer
♥ Skriven av: Levve

Rätt bra ingen skola för mig! Spydde i förr går och nu är lag helt frisk men får int gå till skolan fören tre dagar efter :P så bra <333

2011-02-10 @ 18:53:52
♥ Skriven av: Anonym

Haha, jag brukar också tänka ungefär sådär på morgonen.. "ska jag stanna hemma.."

2011-02-10 @ 19:50:59
♥ Skriven av: anna

tror du att du skulle se bättre/sämre ut om jörgen hade varit din biologiska pappa? skulle vara roligt med svar :D

2011-02-10 @ 20:03:15
♥ Skriven av: hannah

Hej, skulle du kunna fotta ditt hem, ganska fina bildet tack!

puss

2011-02-10 @ 22:44:32
♥ Skriven av: Felicia

Har varit förkyld den här veckan... Så jag har varit hemma hela veckan! ^^ Såå skönt, jag hatar skolan... Aja, själv har jag kollat på film hela dagen! xD

Bye! ;)

2011-02-11 @ 15:17:27
URL: http://kiickan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback