My First Love

Dag 02 - Min första kärlek

Jahapp.. nu ska vi tänka efter här. Jag tror att min första kärlek var när jag gick i förskolan, i en kille som var fyra år äldre än mig, haha. Jag och min bästis var båda kär i honom. Vi brukade skicka kärleksbrev och sånt och jag var till och med hemma hos honom en gång. Sen brukade vi ringa och lägga på så fort han svarade. Jag minns att en gång skickade jag och min bästis en varsin ballerina kaka med mintchokladsmak till honom, bara för att det var ett hjärta på den, haha.

Bild tagen från google


Kommentarer
♥ Skriven av: e m m a

Skulle inte du kunna visa hur du sminkar dig? Typ steg för steg med typ ljusa färger som turkos, rosa eller ljuslila? :)

Ska nämligen på bröllop och hittar ingen bra sminkning på nätet ^^

2011-02-06 @ 18:35:09
URL: http://photoodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback