My Parents

Dag 03 - Mina föräldrar

Jadu, vad ska man säga här då, den här grejen var rätt svår faktiskt. Men jag ska försöka få ihop något bra här.

Mamma och pappa är världens bästa föräldrar, när dom är på det humöret. Haha, okej skojade lite där. Dom är alltid bäst, även om man inte alltid tycker det. Man älskar sina syskon och föräldrar lika mycket hela tiden egentligen, även om man inte känner så. Ni förstår nog hur jag menar. Bråkar man med dom hatar man dom, fast man egentligen inte menar det. Jag vet faktiskt inte vad det finns mer att säga än att jag älskar er, ♥


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Jag förstår precis!

2011-02-07 @ 18:36:00
♥ Skriven av: Gabbi

Hej, hej!



Kan du visa en bild av din biologiska pappa? :)

2011-02-07 @ 18:56:00
♥ Skriven av: en tjej som undrar =P

kan inte du lägga ut en bild på din biologiska pappa du behöver inte men det skulle varit jätte kul=)=)



Ps.vad heter han?

2011-02-07 @ 20:37:47
♥ Skriven av: Amanda♥

Fina bilder :)

2011-02-07 @ 20:56:53
URL: http://bymandizz.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

Du är så lik din mamma :)

2011-02-08 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback