Namnbyte

Tänkte bara ta upp en fråga som kommit angående "Om mig" inlägget där jag skrev att jag heter Tove Amanda Johansson Nylund men snart bara Johansson. Jag ska alltså byta efternamn till bara Johansson. Jag heter egentligen inte det på papper, så att säga, där heter jag Nylund. Ända sen i förskolan har jag velat byta men inte fått för min biologiska pappa. Men i somras blev det bestämt att jag ska göra det, bara att mamma aldrig fixar papprena. Men snart så heter jag bara Johansson i efternamn. Om någon undrar varför jag vill byta så är det den enkla anledningen att jag vill heta som mamma, eftersom jag knappt träffar min biologiska pappa.


Kommentarer
♥ Skriven av: Johanna

Hej, en liten fråga. Vad heter texten du har i rubriken och inläggen?:) Jättebra blogg förresten!:D

2011-02-07 @ 16:19:36
URL: http://blondasst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback