She rolled my hair and put my lipstick on

Dag 08 - Ett ögonblick

Haha, jag kan berätta om ögonblicket igår när Lady Gagas nya låt kom ut. Det var rätt fail, jag stod och redovisade om henne på svenskan och bah "...och hennes singel släpptes för typ en kvart sen". Sen hade vi en lektion till innan jag kunde gå och kolla på datorn, MEN DÅ FUNKADE INTE DATORERNA TYDLIGEN. Så jag fick lov att gå in på youtube genom mobilen och lyssna. Då var den inte såå jättebra, för jag hade världens sämsta ljud och hörlurar och satt på en lektion, så det gick inte så bra att koncentrera sig. Men direkt jag kom hem gick jag in på ladygaga.com och lyssnade. Jag kan bara säga att jag fick gåshud över hela kroppen och kände mig high on life. Den var så jävla bra! Jag har tappat räkningen helt på hur många gånger jag har lyssnat på den nu.. Över 30 iallafall. Den har gått på repeat hela dagen, haha.



Underbart!
Förresten, tack för alla fina kommentarer om bilderna jag och Minde tog idag ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Amanda♥

Jag vet den e så hilmla bra! <3

2011-02-13 @ 12:12:09
URL: http://bymandizz.blogg.se/
♥ Skriven av: Beckah

ska du testa att ladda upp videon snart?!

xp

2011-02-13 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback