Söndag

Hej!
Idag är jag riktigt uttråkad. Jag har fixat i ordning alla mina kläder, gjort iordning i min sminkväska, lyssnat på musik, legat i sängen, kollat på massa nätbutiker, läst bloggar.. Inte mycket till liv här alltså.

Igår vid fem så åkte vi till Väsa för att fira Daniel som fyllde år i veckan. Det blev strips & korv, smörgåstårta, kladdkaka och massa läsk. Det blev som det alltid blir när släkten är samlad - barnen går in i tv-rummet och lyssnar på musik och kommenterar det dom vuxna gör. Haha.

Det dåliga med igår var bara att jag fan aldrig träffade Johanna ändå som det var tänkt! Men grejen är den att det finns inget att göra på byn och Hanna var inte i Älvdalen heller.. Sen så skulle ju jag iväg senare, så det blev inget. Det är också dåligt att vi inte har sportlov samtidigt.

Nu ska jag äta, vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback