Telephone vs. Enter Sandman

Heeeeej!
Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har typ växlat från att ligga i sängen med datorn och gå ett varv runt i huset för att se om det händer nåt. Farmor, farfar, Daniel och Fiffi var förbi en stund och fikade för att Isac & Noel fyllde år i torsdags. Annars har det inte varit så mycket, därför har jag inget att blogga om heller. Minde frågade i och för sig om jag ville komma dit och kolla på film, men jag tror inte jag har någon skjuts och det snöar som fan ute så jag har ingen lust att gå direkt heller. Jag tror nästan att jag ska gå och duscha. Är några dagar sen jag tvättade håret. Hej bregottfabriken typ.

Så länge bjuder jag på ett musikklipp som jag tycker är awesome!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Hej! Jag undrar vilka säsonger av Familjen Annorlunda ni var med i och om du råkar veta om man kan köpa dem någonstans? :)

2011-02-26 @ 20:14:31
♥ Skriven av: Julia

Hejhej söta Amanda !



Tänkte bara tipsa om dessa youtube-klipp om du inte redan sett dem... Gör det annars, och kolla på dem i ordning !



Börja med den här:



http://www.youtube.com/watch?v=xG0wi1m-89o



och kolla på den här efter:



http://www.youtube.com/watch?v=xG0wi1m-89o



Och kolla på heeeeeela !



Du har jättebra blogg, ha det så bra ! Pussar och kramar :)

2011-02-26 @ 21:38:48
♥ Skriven av: Julia

OOOOOOOOOOOOJOJOJ !



I MIN FÖRRA KOMMENTAR MED VIDEOKLIPPEN BLEV DET FEL, RÅKADE LÄNKA SAMMA KLIPP TVÅ GÅNGER !



ANDRA KLIPPET KOMMER HÄR !



http://www.youtube.com/watch?v=Y_DmxlfIn8U

2011-02-26 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback