What is Love? Actually.

Dag 05 - Vad är kärlek?

Den där frågan hade vi på ett engelska projekt vi gjorde i skolan. Jag tyckte det var jättesvårt att komma på vad man skulle skriva. Kärlek behöver ju inte bara innebära killar/tjejer. Det kan vara familj, vänner, musik, djur osv. För mig är nog kärlek mina vänner och min familj. Men även musiken faktiskt, för jag skulle aldrig överleva en dag utan musik. Det finns liksom musik för alla tillfällen - fest, depp, ilska, kärlek. Allt helt enkelt. Sen säger vänner och familjen sig självt. Vänner ställer upp och man har roligt tillsammans. Familjen finns alltid där och man kan även ha roliga stunder.


Kommentarer
♥ Skriven av: William

För mig är kärlek en grupp med känslor som är närhet, ömhet, respekt, värme, längtan, sorg, glädje och besvikelse. Allt det där instoppad i mitt hjärta blir till kärlek. ;)



2012-04-10 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback