Berra Bus
Tjolahej tjolahopp!
Nu är jag tillbaka från Wäsa där jag har tillbringat kvällen med Linda, Sandra, Katta, Elin, Samantha och Hanna. Trevligt trevligt! Och det är sjukt hur mycket Berra Bus jag och Hanna har druckit alltså. Jag vet inte ens hur många flaskor det blev sammanlagt, men många lär det ha varit. Iallafall, jag ska inte äta nå mer på flera dagar nu känns det som. Först var det tacobuffé och sen när det tog slut (har förövrigt aldrig sett så många människor i Wäsa på samma gång förr) så tog dom fram pizza. Men kostar det bara 49kr så äter man väl tills man är nära på att rulla ut därifrån va? :D


Nej, nu ska jag tvätta bort sminket och sen sova. Hörs imorn hörrni ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

varför är inte ni men i familjen annorlunda i år?

2011-01-21 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback