Handsprit och vitpeppar ♥

Hej!
Ussch! Nu har pappa, Lovisa och Evelina också fått magsjuka! Så nu ligger alla dom + mamma (sen igår) i soffan och spyr i kapp typ... Mysigt. Linnéa flydde till Elin igår efter skolan så hon ska vara borta i natt också. Hade önskat att jag gjorde detsamma. Men nu är det iallafall jag, Alex, Matilda och Theo som inte har blivit sjuka ÄN. Hoppas för allt i världen att jag inte blir sjuk, så just nu är handsprit och vitpeppar mina bästa vänner så jag hoppas att jag klarar mig. Men som jag sa igår brukar jag inte bli sjuk, men man vet aldrig, som sagt.

Åh just ja. Som ni kanske förstår då så blir det förmodligen ingen video idag heller. Jag springer runt och servar dom som är sjuka med vatten, cola osv och försöker underhålla Isac och Noel samtidigt. Men så fort alla är friska och allt är normalt igen så kommer det en video. Jag känner mig rätt dum egentligen som har lovat nu i två dagar att jag ska göra en video, men som sagt, jag vill inte heller ha smink på mig om jag ska börja spy också, haha..

Men hoppas ni har det bra så hörs vi senare!


Kommentarer
♥ Skriven av: Plinaa

hoppas dom blir friska snart!(:

2011-01-29 @ 14:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback