Jag lever!

Hej!
Sitter hos Elin just nu och har lånat hennes dator en stund, vårat internet är fortfarande inte fixat.

Men jag måste bara få säga att jag är så jävla glad att 2010 är över! Alltså vilket värdelöst år! Tror aldrig att jag har varit med om något sämre innan. Thank God it's over. Men nu är det nytt år och nya möjligheter! Det här SKA bli bäst!

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva mer riktigt.. Jag hade en halvbra julafton och awesome nyårsafton som slutade med att vi spelade Trivial Pursuit (eller hur det stavas) tills klockan var fyra på morgonen. Och jag kan inflika att vi började spela klockan ett och var inte ens klara när vi slutade spela, haha! Sen har Minde sovit hos mig två nätter.. Det var fritt åk i Wäsa men jag for aldrig dit för att jag sov. Jag har varit på mellandagsrea i Borlänge.. Typ det enda jag har gjort.

Men nu ska jag gå och joina Linnéa, Blondie och Elin på TP tror jag. Hörs nån annan dag!

Kommentarer
♥ Skriven av: Johanna:)

Varför har det varit så dåligt?:P

2011-01-13 @ 17:00:52
URL: http://johannashorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback