Min dator is back!

Hej!
Jag hade precis skrivit ett inlägg men sen dog internet och allting försvann.. Som vanligt.

Men iallafall, min dator kan ta emot internet igen, så jag bloggar från den just nu! Awesome!

Idag har jag och Linnéa följt med Minde på gymmet. Det var faktiskt roligt, även om jag kommer ha världens träningsvärk imorn. Jag måste verkligen börja röra på mig igen, jag kom ju av mig från cirkelträningen big time och sen blev det så dyrt så det var ingen idé. Jag får försöka hitta något annat.

Men men, jag ska nog kolla på film nu innan jag somnar. Vi hörs imorgon ♥

P.S. Tack för alla fina kommentarer jag fick i inlägget där jag hade sminkat Lovisa. Ni förstår nog inte hur glad jag blir!

Kommentarer
♥ Skriven av: ida

HEY

saknar er värkligen i programet familjen anorlunda ni var så naturliga snälla fina och söta och så vidare....



men jag förstår att det kan vara lite jobbigt att ha massa kamerer runt om kring sig-_-



hoppas du och din familj har det bra

KRAM: ida

2011-01-24 @ 15:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback