Pokémon ♥

Hallå!

Just nu sitter jag och väntar på att min musik ska ladda klart. Efter det ska jag ladda in låtarna på mobilen och sen gå ner och äta, innan jag ska lägga mig och titta på en film med Pokémon avsnitt som jag letade fram igår. Kärlek på det säger jag bara. Jag har faktiskt varit ett Pokémonfan när jag var mindre. Runt 4-6 år typ. Jag kunde väldigt många Pokémon utantill och Alex hade massor av samlarkort. Men sen kom jag över det där ända tills jag upptäckte det igen för inte alls längesen. Jag visste att vi hade en film med gamla inspelade Pokémon avsnitt nånstans, så jag hittade den igår och började kolla. Åh vilka minnen som kom upp alltså! Men jag ska kolla mer ikväll innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback