Söndag

Hejsan allihopa!
Imorgon börjar skolan igen. Jag längtar inte. Jag känner typ på mig att det kommer bli som efter sommarlovet - att jag kommer bli depp över att vårat schema suger och allting kommer vara dåligt.. Nejdå, men det lär inte bli kul iallafall. Jag känner verkligen att jag hatar skolan just nu, och jag lär hata den mer imorgon. För det första så kommer det ju gå åt helvete att gå upp tidigt imorgon, jag menar jag har sovit till 13-14 på dagarna hela lovet i stort sett och inte lagt mig förrän vid 3. Jag sover ju tills jag skulle ha slutat skolan ifall det hade varit skola. Kul.

Nej, nu ska vi tänka positivt! Det är iallafall vårterminen nu. Känns ju lite bättre att tänka att om fyra månader är det gräs på marken istället för snö, höhö.

Förresten, jag ska göra en ny design snart. Har inte orkat börja med den än bara. Vet inte riktigt hur jag vill ha. Jag har liksom noll inspiration nu för tiden.. Jag blir liksom så.. hm...deprimerad? Nej, men oinspirerad helt enkelt när det är så mörkt på dagarna. Jag menar, det blir typ ljust halv 8 på morgonen och mörkt igen klockan 4. Jag längtar tills det är ljust när man står och sminkar sig på morgonen halv 7 typ och inte blir mörkt förrän det är kväll. Jag vill verkligen ha sommar! Jag tror aldrig att jag har velat ha det så mycket som nu. Den här sommaren ska jag inte slösa bort, den här ska bli bäst! Hela året ska bli bäst!



Nej, nu ska jag gå och joina Olivia och Vici som kollar på film. Har inget bättre för mig. Tja!

Kommentarer
♥ Skriven av: Nora

jag börjar också imorgon :/

2011-01-09 @ 16:00:17
URL: http://blackguitar.blogg.se/
♥ Skriven av: Elin.

håller helt med dej. sämst med skola imorn och sommaren skulle sitta fint nu! :D

2011-01-09 @ 16:18:31
♥ Skriven av: Sarah

Har du rökt någongång? Och juste byta designe snart???

2011-01-09 @ 18:01:13
♥ Skriven av: Sarah

Har du rökt någongång? Och juste byta designe snart???

2011-01-09 @ 18:01:33
♥ Skriven av: Annie

Haha vi börjar på tisdag och vi började lovet en dag innan er också ^^

2011-01-09 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback