There's just no gettin' over you

Hellu!
Jag har fått förfrågningar ifall jag fixar headers åt andra, men tyvärr anser inte jag att jag är tillräckligt bra, så därför är svaret nej. Anledningen till att jag gjorde en igår var för att jag känner han jag gjorde den till.. Fast den blev inte så bra heller, jag kan bättre, men han ville ha den igår kväll så han får skylla sig själv, haha. Gjorde typ tre förslag på en halvtimme.. Då kan ni ju tänka er hur det blev.

Anyways, jag har varit med Minde efter skolan tills nyss då hon for hem. Jag ska snart gå och duscha innan jag åker till Sara för att klippa mig och kolla på Nikita, som jag förövrigt missade förra veckan! Och det gick inte att se det någon annanstans heller. D:

Men ha det bra så länge så hörs viiiiiii. Jag ska btw göra om min design snart.. Måste bara tänka ut hur jag vill ha. ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Linnea Persson

Vad heter hans blogg som du gjorde headern till ? :)

tacksam för svar <3

2011-01-12 @ 20:29:18
URL: http://Chicc.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: A B I R ♥ - HTTP://ABIR.BLOGG.SE/

Hoppas den blir fin, du kan kolla andras bloggar för att få lite inspiration! :)

2011-01-13 @ 15:22:48
URL: http://abir.blogg.se/
♥ Skriven av: J

lägg upp bilder på nya huset! :) :) :)

2011-01-13 @ 16:32:34
♥ Skriven av: Linnea

Hehe, kanske lite efter, men har ni flyttat?

2011-01-14 @ 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback