Dag 2 - Semester i By

Heeej!

Så, mamma tog med sig sin dator hit och så fixade vi internet - vilket betyder att jag kan blogga ändå. Bra va?

Just nu sitter jag själv i köket i värmen (det är stekväder, awesome!) och är typ allergisk eller förkyld.. Vet inte vilket det är. Har tagit allergimedicin men har ont i halsen så jag kan inte avgöra vilket det beror på. Men jag nyser och är snorig iallafall..

Jag, Linnéa, Matilda och Lovisa sov i tält inatt. Det var kallt inatt när vi skulle lägga oss, men seriöst, i morse när vi vaknade så gick det knappt att andas! Dövarmt inne i tältet. Så då gick jag och Linnéa in. Klockan var dessutom bara 08:45 och Theo och Saga var de enda barnen vakna. Så vi joinade dem vid TVn.

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag.. Men just nu är iallafall några av barnen och rider på hästarna som familjen har här. Egentligen hade jag också velat gjort det, men pga min allergi så tänker jag låta bli.

Bjuder på två matbilder från middagen och när vi fikade igår. :)



Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Oj såg att det stod semester i by och det var jag som komenterade och frågade vart ni skulle men jag bor ju i horndal och det är typ grannen till by hihi

2011-07-26 @ 17:59:29
♥ Skriven av: knuza

Ont i halsen får jag när mina allergier sätter igår .. Speciellt när det är mycket i omlopp om du förstår hur jag menar ? Kram

2011-07-26 @ 21:02:45
URL: http://knuzas.blogg.se/
♥ Skriven av: Shiko

fina familj bilder!

allt bra annars? ^^

2011-07-27 @ 03:29:03
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback