Sov ensam inatt!

Godmorgon! Här kommer lite update..

I torsdags skulle jag och Minde sova i tält uppe vid Nässjön. Men när vi kom upp dit med alla saker så hade hon glömt att ta innertältet.. Så då for vi hem till mig istället för att sova på studsmattan, fast i ett annat litet tält som man knappt kunde sträcka ut benen i. Och det var svinkallt mitt i natten. Jag vaknade kvart över sex på morgonen och lyssnade på musik och började äta Mindes chips tills hon vaknade runt sju och vi gick in. Då fortsatte vi sova på min säng istället till halv ett. :)

 

Haha det kändes ju nästan konstigt att sova själv nu inatt när jag har haft sällskap fyra nätter i rad..

Ikväll blir det iallafall att dra upp till Idre på Idre Yran. Har aldrig varit där innan men jag vet jättemycket folk som ska dit. Det kan nog bli kul.

Nu ska jag gå och äta frukost.. Det var längesen det med, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback