Vem orkar läsa?

Hej barn. Närå, men hej!

Idag sov jag till klockan 15. Olivia sov hos mig inatt, vilket resulterade i att jag vaknade ungefär trehundra gånger av att hon låg för nära mig så jag höll på att ramla ner på golvet, hehe.. Och så var det varmt som fan i rummet så jag fick panik för det med. Sen för att klaga lite till så var det ljust i rummet. Alltså aldrig mer att någon får sova i min säng, den är inte gjord för två personer.

Jag har nyss städat mitt & Linnéas rum. Linnéa den lilla korven smiter alltid iväg så jag måste göra det. (Okej.. det kanske bara har hänt tre gånger, men ändååå). Men nu är det rent iallafall. Egentligen skulle jag ha tagit reda på mina kläder och fixat i min garderob också, men det orkar jag inte.

Det känns egentligen värsta dumt att jag är inne när det är soligt ute för en gångs skull. Men eftersom jag inte vaknade förrän långt in på eftermiddagen och fick lov att städa så hann jag inte med nåt sånt.

Nej, gud vad jag babblar. Undrar hur många som ens läser det här. RÄCK UPP HANDEN! Moahaha, adjö.


Kommentarer
♥ Skriven av: :):D

snygg bild hur gör man så att det blir typ dimmigt??:)

2011-07-11 @ 19:11:08
♥ Skriven av: Lovisa

räcker upp handen ;)

2011-07-13 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback