Är jag sur?

Hellu!
Jag satt just och kollade i mina gamla frågestunder och märkte just hur sur jag var förut! Haha, tycker inte ni att jag har blivit gladare? Eller okej, det kanske inte ni märker så mycket men jag gjorde det. Och sen hur mycket jag har ändrats om man kollar på mina svar. På vissa frågor undrar jag typ "hur kunde jag svarade sådär?" haha.


På tal om något annat så har jag tråkigt. Väldigt tråkigt. Vad gör ni? Jag lyssnar på musik och pratar med folk på msn. As usual ungefär. Vi har haft sommarlov i en vecka idag, och det är typ nio kvar. VAD SKA JAG GÖRA?


Kommentarer
♥ Skriven av: Rebecca

du är inte ensam, jag känner precis likadant.. Vill utnyttja sommarlovet liksom och så blir jag frustrerad när jag inte gör något :)

2011-06-22 @ 00:53:34
URL: http://gottigast.blogg.se/
♥ Skriven av: J

Här är några av mina tips :D

* Ta och smsa någon kompis och fråga om ni kan göra något..

* cykla och bada med typ linnea :p hehe..

* baka något?

* Tälta i trägården med några kompisar :)



Snart får du en bättre sommar, promise (Y) !

2011-06-23 @ 17:13:17
URL: http://jollyz.devote.se
♥ Skriven av: Anonym

..

2011-06-23 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback