Ba ba ba

Chacha!

Nu har jag setat och försökt komma på vad jag ska skriva i ungefär en kvart. Verkar det gå bra? Haha inte direkt.

Jag har inte gjort ett skit idag känns det som. Jag har ätit pizza, setat vid datorn och följt mamma och skjutsa Evelina & Olivia till kompisar. Sen då? Klockan går visst jätteeesakta idag. Det finns inget att göra. Seriöst. Vädret suger ju balle också så vad kan man göra då när man måste vara inne?

Okej, för mycket klag. Jag kanske går och sminkar mig istället, som vanligt när jag får tråkigt. Ja, det ska jag göra. Den här gången - lilaaaaaa!

Bilder kommer. Over and out!

Haha åh, mobbat inlägg. Läste det just, inget hänger ihop ju. Äh, det är fint :3

Kommentarer
♥ Skriven av: :)

om du har ide brist kan du ju alltid fråga linnea om hon häng med ut och ta model bilder

2011-06-19 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback