Fin inledning

ShuuuuuE!
Fint.

Just nu är jag skittrött! Jag var nämligen vaken till halv 6 imorse, och sen blev jag väckt kl 11. Sen har jag varit med Millah och hennes pojkvän. Åh så regnade det jättemycket när vi var ute! Min lugg blev inte fin av det..

Juste, imorgon är det midsommar. Och såklart så lär det väl regna. Som vanligt. Det är så sämst att det alltid ska lyckas regna på högtider man kan fira utomhus. Fast, det är väl svensk sommar bara..

På lördag ska jag (förmodligen) till Orsa och kolla på Danny som är där och uppträder! Skojigt, och sen ska jag försöka åka några karuseller också, om det är några bra. Mahaha, aj lajk karuseller!

Eeehm.. jag har för mig att det var något mer jag skulle säga. Men jag kommer inte på vad, såå om jag kommer på det senare så skriver jag väl det då. Nu ska jag... typ.... eh jag vet inte. Kolla på Pokémon kanske. Ja, hejdå.

Kommentarer
♥ Skriven av: Sandra

Här i Umeå regnar det också hela tiden!:/

2011-06-23 @ 22:57:38
URL: http://saandrizz.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 23:08:28
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
♥ Skriven av: PAULINE

Hej, allt bra med dig idag ? :D

2011-06-25 @ 12:37:13
URL: http://paulineslilla.blogg.se/
♥ Skriven av: Lovisa

Fick du bra betyg nu när du sluta 8:an då? :D

2011-06-25 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback