Svar på fråga

Det var någon som undrade om det var meningen att jag och Linnéa skulle ha likadana kläder på skolavslutningen. Och det var det egentligen inte, men det blev så ändå. Både hon och jag köpte dom i Falun utan att veta om att den andra gjorde det, och sen när vi kom hem så visade det sig att vi båda tänkte ha dom.

Sen är det inga klänningar, det är jumpsuits. ;)

Update: Haha, skorna är samma som vi hade förra året. Och du som undrar, varför undrar du? Vi har haft likadana kläder på skolavslutningarna i typ fem år, så det stör inte mig att vi hade det ett år igen ^^,

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Skorna då? Råkades ni köpa likadana där med (fast i olika färger)?

2011-06-17 @ 18:57:50
♥ Skriven av: Elsa

Hej Amanda!



Jag ville bara säga att din blogg är väldigt bra och kul att läsa! Har följt din blogg i lite mer än ett och ett halvt år och den är väldigt intressant!

Det jag också ville säga var att i det här inlägget så skrev du att det som du och Linnéa hade på er på eran skolavslutning var jumpsuits, ville bara säga att de är rompers och inte jumpsuits. Inget illa menat.

Fortsätt vara en lika grym bloggerska som du är! <3

2011-06-18 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback