I'm gonna get there

Tjo!
Idag cyklade jag till skolan! Awesome! Förutom att jag märkte efter halva vägen att det var aslite luft i bakdäcket.. Men det är ändå mammas cykel så det gör inget (a).

Annars då? Nej, jag kommer inte på nåt. Jag måste städa i mitt & Linnéas rum. Eller så tvingar jag henne att göra det. Mahaha, närå men jag börjar få stor brist på kläder! Och på tal om det så vill jag shoppa. Mora, Borlänge, Valbo, whatever. Nånstans! Men mamma och pappa är fortfarande skyldig mig pengar så jag har inte så mycket. Månadspeng, men inget mer.

Men nu ska jag gå och tjata om gratis sms eller pengar på mobilen. Hareee!


Kommentarer
♥ Skriven av: Minde

MOHAHHAHAHA jag ska med farmor till borlänge i helgen ! :D happyface hahahahaha :H

2011-03-30 @ 18:58:34
URL: http://mindelok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback