Lediga idag

Hejhej!
Idag är vi lediga från skolan, riktigt nice att slippa börja på en måndag direkt efter lovet. Så idag har jag inte gjort någonting nästan, jag vaknade runt nio av att jag hade en asjobbig dröm där jag blev misshandlad typ. Inte kul. Men sen dess har jag bara kollat på film. Jag såg Luftslottet som sprängdes, det var så längesen jag såg nån av dom filmerna.

Jag funderar på om jag ska kolla på Burlesque eller I rymden finns inga känslor nu. Jag verkligen älskar dom! Burlesque för musiken och allt och I rymden finns inga känslor för att den är så jäkla rolig. Men vi se hur det blir.

Det blir nog kanske inte så mycket uppdatering idag. Jag har inget att skriva om direkt.


Kommentarer
♥ Skriven av: Ronja

i rymden finns inga känslor är grymt kul ;)

2011-03-07 @ 14:18:09
URL: http://ronjisjansson.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

hej tänkte bara komma med ett filmtips: tusen gånger starkare och frozen

dom e grymt bra :D

Fast i rymden finns inga känslor är också jätte bra :D

BYE!

2011-03-07 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback