Nu är jag frisk

Tjoooo!
Nu är jag tillbaks för en stund. Kanske. Beror på om jag får följa till Karlstad imorgon på Barnmässan. Mamma, Matilda och Lovisa ska dit, men nu är det såhär att jag och Linnéa också vill.. hehe. Men det är inte bestämt än då vi inte vet om en kompis till mamma följer eller inte. För om hon ska med så får inte jag och Linnéa plats. Återkommer med besked senare. För OM jag följer så blir jag borta hela helgen utan internet och dator. Vilket blir no blogging.

Men då vet ni! Nu ska jag gå och käka lite penicillin. Jag är frisk egentligen men ska fortfarande äta penicillin.

Juste, ska försöka få till en bild på mitt hår också.. Hade glömt det faktiskt, men igår färgade jag det igen så nu är det som jag vill. Seriöst, jag trivs verkligen inte i "ljust" hår eller slingor. Mörkt ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback